10 saker ni inte vet om mig

Islandstokan uppmanade för någon dag sedan sina läsare med bloggar att skriva 10 saker ens läsare inte vet om en, så jag tar och gör en sådan lista med.

-Jag samlar på elefanter i alla former.
-Jag älskar lila! Även Guffi får stå ut med lila saker, även om det inte passar till hans rödbruna päls.
-Jag tycker att stora hästar är lite läskig.
-Jag är livrädd för ormar.
-Min pappa, farbror och moster bor i Danmark, men ingen av dom är därifrån egentligen.
-Och därför har jag även lärt mig danska på egen hand.
-Jag har ett myggbet på sidan av näsan som jag kliade sönder när jag var liten och då satt det i pannan.
-Jag har en egen liten grönsaksodling på balkongen, än så länge har jag fått två jordgubbar!
-Jag är ganska snål och gillar billiga saker!
-I sommar har jag jobbat som fotograf för Model Lab.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du föresten, min gamla sköthäst ska stå i sundsvall, du kanske vet vilka som äger henne och vem hästen är?

Jonsmessa frá Geldingalaek heter hon, fux med bläs, vit man och svans, vacker!

2011-08-01 @ 14:25:46 / URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker bruna hästar passar fint i lila, min förra häst var brun och när jag hade honom var jag också tokig i lila så det mesta han hade var av den färgen ;)



2011-08-01 @ 15:25:26 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

SV: Jag vet vilket du menar, det var det medlet jag använde på mina också och det funkade för pälsätarna försvann bums :)

2011-08-01 @ 17:40:41 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Lite likheter kunde jag hitta här!

Lila var min favoritfärg när jag var liten, jag bara älskade lila. Nu har det dock börjat komma tillbaka.

Jag tycker också att stora hästar är läskiga samt precis som dig så är jag snål och gillar billiga saker. Därför är det bra att bo nära Gekås ;) Dock brukar det bli en del när man kommer ut där ifrån :P

Roligt att få veta lite mer om dig!



Sv: Det lät som att eran paddock är väldigt bra belägen. Vi har också en liten kulle dock är det en bit bort och det bli så skakigt när man zoomar. Pappa skulle ha suttit i ett träd^^

2011-08-01 @ 21:31:19 / URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0