Flughuvan?

Vet ni vad, jag glömde bort igår att Guffi inte hade någon flughuva på sig...ops! Men jag tror inte det blir något katastrof. Idag när jag byter buss tänkte jag smita in och köpa lite kardborreband någonstans så jag kan laga huvan åt honom. Mamma har dessutom tvättat den så nu borde den vara lite renare. Den blir så kladdig av all tjärsalva. Men jag fattar fortfarande inte hur han lyckades riva av kardborren utan att det knappt syns...

Idag tänkte jag rida en stig jag knappt ridit förut, är ganska bra gjort ändå eftersom jag bott och ridit på samma ställe hela livet och jag har fortfarande många stigar kvar jag aldrig ridit på.

Kommentarer
Postat av: e

sv: Åh visst är han fin?! Älskar okså hans pannlugg!!!! :)) Det är en islänning du har va? :) Söt som socker!!:)

2011-08-04 @ 10:54:37 / URL: http://ryyttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0