Bilder från hagen

Idag fick jag äntligen åka ut och rida, fast det har ju varit jag själv som låtit bli tidigare så jag har inte direkt någon att skylla på. Hade med mig kameran och fotade Guffi lite i hagen när jag hämtade honom.



Han var förvånandsvärt inte alls så torr i manen som jag trodde att han skulle vara och det såg inte ut som att han kliat sig. Men han var inte så fin i ansiktet eftersom har inte haft någon huva på en vecka, men nu har han fått en ny så jag hoppas att han inte gömmer den någonstans så jag inte hittar den heller!

Kommentarer
Postat av: Natalie

sötnos :D håller han sig fin i man och svans under sommaren? =)

2011-07-14 @ 19:05:54 / URL: http://n-rongvall.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0