Bildbomb!

Jag tog en sväng till hagen när jag ändå var hos mamma för att kolla om huvan satt där den skulle, men det gjorde den inte. Den låg iallafall i närheten av Guffi så jag behövde inte leta så länge. Eftersom det var så himla fint väder tog jag lite bilder med mobilen, synd att man inte har med kameran vid sånna tillfällen, men mobilbilderna duger faktiskt ganska bra ändå. Så här har ni en bildbomb och en liten presentation av Guffis hagkompisar. Sist är en film när två av dom busade lite.

Guffi och bästa(?) kompisen Djakni

Guffi och lillkillen Tyvar

Jag, Guffi och Tyvar

Djakni och Guffi i den fina kvällssolen

Det var himla mycket knott just då så jag förstår om det kliar lite här och var, gjorde det på mig med.

Kolbakkur "KB" i motljus och Glampis mule kom med på ett hörn

Solargeisli och lilleplutten Hvellur

Hvellur och kompisen Draupnir. Dessa två killar är födda samma sommar, men Hvellur är så minimini så han ser ut att vara många år yngre. Jag har aldrig varit med om en häst som växer så dåligt, men han är söt.


Pricken och Lykkur busade lite och jag jagade på dom lite så det skulle hända något, haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjaa det lär hon kanske göra :) Roligast om de får vara ute men får de ett bra hem ¨så är det ju bra =) Övertala han du o återkom sen till mig ;)

2011-06-11 @ 00:47:31 / URL: http://elmo.cybersite.nu/
Postat av: Jenny

Tja, han sticker inte under stolen med vad han tycker om flughuvan i alla fall :p



SV: Bra att du fick en ny!



Okej, nu är jag lite lugnare, jag hade en sådan ångest tidigare. Men förhoppningsvis klarar hon sig till i morgon, då ska hon få nytävttat och fräscht täcke på sig!

2011-06-11 @ 19:23:22 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Myspysiga bilder!



Sv: Hon är rumsren och går på lådan. Äter allt men vi kör med Mjau burkmat och Kittekatt torrfoder.

Det är ingen fara för henne att vara ensam men man får nog räkna med att hon från början kanske är lite orolig, det var de andra syskonen i de nya hemmen men seda släppte det efter någon dag!:)



2011-06-12 @ 21:01:30 / URL: http://elmo.cybersite.nu/
Postat av: Linda

Ni bodde i Sundsvall va? Vi kan ju fara halva vägen om du vill :)

2011-06-12 @ 21:43:27 / URL: http://elmo.cybersite.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0