Pixboxalbum

Nu har jag lagt in en liten grej här på bloggen. Jag skaffade ett konto på Pixbox så jag kan lägga in massa bilder på Guffi och katten som ni lätt kan titta på. I menyn här till höger en bit ner kommer det synas så fort jag uppdaterat med nya bilder. Jag kommer fortfarande lägga in bilder i inläggen, men ibland tycker jag det blir för mycket bilder och då kommer jag hänvisa till ett album på pixbox. Jag hoppas det gör det lättare även för er som läser, annars får ni säga till mig så får jag ändra så ni blir nöjda.

Jag slänger in den i det här inlägget också, än så länge finns det bara bilder på kissekatten, men hon är ju så söt så jag tror inte ni blir ledsna för det!

Ladda upp, spara och dela dina bilder gratis!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkar vara en bra grej :) Och vilken sötnos! <3



SV: Åh, en Fákur-avkomma dessutom! Min förra medryttarhäst var också efter Fákur, så de ligger mig ganska varmt om hjärtat :)



Ja, jag tycker att de är tåliga och bra, inte ens Rósa som brukar röja på ganska mycket med sina hinkar har lyckats få av texten :)

2011-06-21 @ 14:55:12 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Åh det vore ju faktiskt ett fint namn :)

Hon ser ut som mysli haha

2011-06-21 @ 18:43:58 / URL: http://elmo.cybersite.nu/
Postat av: Jenny

SV Ja, det brukar vara påfrestande för katter när de flyttar till nya hem, men hon vänjer sig väl snart :) Har nog något namn?



Ja, Fákur är väl lite av en veteran inom aveln, ser avkommor efter honom uppe på annons lite titt som tätt :)



Sådana där tränsskyltar har jag också funderat på, de är både snygga och praktiska!

2011-06-21 @ 22:25:18 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0