Film 28 maj

Nu blir det väldigt många filmer hela tiden här, men jag tycker det är väldigt roligt att se oss på film så ni får ta det just nu. Funderar på om jag ska göra "Veckans film", inte filmer där vi rider utan mer som hoppningen i skogen som jag visade tidigare i veckan. Ja, en liten kort film när vi är och rider, pysslar i stallet osv varje vecka.

Men nu tänkte jag iallafall visa er en film som jag klippt ihop från igår när mamma var med och filmade. Hon hittade zoomen på slutet kan man ju säga. Och jag gillar lila som ni kanske börjar förstå...




Han var mycket renare igår än i torsdag när de andra filmerna filmades. Han har lättare för tölten på grusväg än gräshage kan man konstatera. Och han hade ingen kompis med som han ville busa med igår.

Kommentarer
Postat av: Natalie

ser ju jättefint ut =)

2011-05-31 @ 08:20:12 / URL: http://billiejeanojag.bloggplatsen.se
Postat av: Josefine

Ser fint ut! :D Tycker absolut ni ska ställa upp i någon tävling snart! ;)



Sv: jaha då har ju du koll på vart jag står nu! Skoj! :D

2011-05-31 @ 14:59:57 / URL: http://isbitarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0