Måndag

Idag blev det bara en snabb visit i stallet men mys och borstning på schemat. Vill inte ut och rida på asfalten nu när han skor sitter så löst och ridhuset kände jag inte heller för idag. Så vi myste och jag borsta bort massa lera. Guffi stod mest och slickade på sin saltsten men fick också lite Hestamix, ett äpple och annat mumsigt. I morgon tror jag vi ska rida i ridhuset, jag tror jag ska bygga en lite bana med något litet hinder, slalom osv så han kan få tänka lite och träna på att lyssna på mig.


Jag har fått en till favoritbild på oss.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sååådär, det är jag som varit för hispig när jag skrivit, eller klistrat in. Tack för att du såg det ^^

2011-11-22 @ 14:10:39 / URL: http://saintinhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0