Nu har han fyra skor igen

Kom för en stund sedan hem igen från stallet och Guffi har nu fyra skor igen. Det var inte mycket hov kvar att sätta skon i, det blev en baksko dessutom. Det blev också ännu mer plast denna gång. Hon hade anat att just den skon skulle lossna faktiskt. Och nästa gång han ska skos skulle hon göra en hel inplastning så plasten blir lika hård som riktig hov, det kan bli spännande! Köpte Thrust Buster på förmiddagen som hon sagt åt mig, så nu när Guffi hade stått i den lila grushagen och var ganska torr hedde jag på det. Luktade som aceton fast mycket starkare, men det var lila så fint blev det ju, haha! Han stod mitt i stallet men 8 småtjejer och deras föräldrar omkring sig helt lugn, duktig kille.

Imorgon ska jag bane mig rida!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Nu har vi snö ja :D haha, fast de smällter nog bort snart :(

2011-11-28 @ 20:58:24 / URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0