Nya ridbyxor!

Jag letade ju som en idiot efter ridbyxor i fredags och hittade inga. Så jag har suttit och letat lite smått på internet sedan dess, och igår kväll hittade jag dom!

Precis likadana som mina gamla, för 500kr! De har slutat tillverkas och ersatts av en ny modell, men jag tror inte dom är lika bra. Dessutom verkar de svåra att få tag på i rätt storlek och den gamla modellen är dessutom billigare. Så jag beställde dom igår så nu har jag snart hela ridbyxor igen som man kan stänga ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Moa

SV: Vi brukar också göra det, och det är rätt tråkigt fast endå lärorik tycker jag. Det var dock en heeelt annan sak att se henne "live" :)



Kram Moa, Ryttartrion

2011-11-28 @ 13:43:19 / URL: http://ryttartrion.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad bra att du hittade sådana då, det är trist när produkter man verkligen gillar slutar tillverkas :/

2011-11-28 @ 14:03:40 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0