Tisdag

Jag råkade sova bort några timmar när jag egentligen tänkt åka till stallet, så jag åkte dit lite senare och bara myste och borstade Guffi. Det hade samlats väldigt mycket lera runt fötterna under helgen men eftersom det redan börjat mörkna fick jag göra så gott jag kunde med piggborste och svettskrapa. Tar nog fram vattenslangen imorgon igen. Jäkla lera, nu kan det väl ändå frysa snart! När jag skulle gå ut i hagen och hämta honom jagade J in alla ridskolehästar så även Guffis lilla flock kom springandes emot mig. Solen höll precis på att gå ner så allt var helt rosa, och där står jag med mobilen i bilen så jag kunde inte filma. Attans också!

Jag ska försöka komma igång nu igen efter vilan men jag ligger efter lite med skolarbete så jag får se hur mycket jag hinner. Det är inte lätt att läsa en tjock bok om marknadsföring på engelska ska jag säga.

Imorgon ska jag också hämta ut min lila boots som äntligen har kommit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0