11. En låt som påminner om en häst du

11. En låt som påminner om en häst du älskar

Jag måste faktiskt säga Enya - May it be, ni vet den från Sagan om ringen, för det var den första jag tänkte på. När jag hör den tänker jag alltid på ridlägret sommaren innan Skandall såldes. Vi hade så roligt! Och jag saknar verkligen min kompis som gjorde att jag föll för islandshästarna. Han var den störta hästen i stallet när jag började, men jag ville alltid rida honom och han gillade verkligen när jag red. Han töltade rent, han travade, ja allt, även fast mina små ben inte räckte nedanför sadeln. Han stälde verkligen upp och gjorde som han skulle, fast jag antagligen inte gjorde det.

Kommentarer
Postat av: malin

jag använde mina sulor för första gången igår och de var helt underbara! :)

2011-10-18 @ 08:34:59 / URL: http://icelandicshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0