Ny frisyr och invigning av ridhuset

Nu på morgonen har jag varit till en frisör här i närheten och äntligen klippt mig! Jag hade bara ett stort burr med hår förut eftersom jag inte klippt mig sedan i mars tror jag, precis efter jag gjorde halkbanan. Och mitt hår växer som ogräs. Så nu känns det väldigt skönt och trevligt med mitt hår igen. Jag ser fast lugger ligger rakt ner och den ligger inte på glasögonen. Jag fick någon sorts olja i håret som skulle vara bra, Maria Montazami använder den tydligen, då borde det väl fungera? Haha. Det var en väldigt trevlig frisör och en mysig salong, och nöjd blev jag. Så dit kommer jag gå igen.

Idag är det riktigt regnväder ute så jag tror jag ska ta och inviga ridhuset från hästryggen. Kan bli riktigt spännande detta. Men det ska nog gå bra, och det är väldigt skönt att kunna motionera hästen i ett torrt ridhus. Fast man har ju ingen bra ursäkt för att stanna hemma bara för att det regnar.

En blöt Guffi från i somras.


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha snygg alien!



Ja usch katter är jobbiga, neee tacka vet jag hundar ;)

2011-10-06 @ 11:52:46 / URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tror inte jag vågar skriva hur länge sedan det var jag besökte en frisör sist :p

2011-10-06 @ 15:31:32 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0