Granngården

På väg ut till stallet på förmiddagen svängde jag in på Granngården, den enda hästaffären i Arboga. Närmaste sedan finns i Köping. Eftersom Guffi drog sönder det ena grimskaftet i förrgår tänkte jag köpa ett nytt. Hittade ett fint lila, perfekt! Blev också en tvättsvamp och linfröolja. Linfröoljan hade de faktiskt rea på, kostade bara 69kr så jag köpte mer fast den gamla är långt ifrån slut. Passade också på att bli medlem i deras kundklubb, så snart får jag en 50kr rabatt hemskickad.

Har också hittat ett träns på tradera jag gärna vill ha, billigt. Insåg att det inte fungerade med tränset jag har nu och äppelbettet, för nosgrimman liksom fastnade i det. Så det får bli med en annan nosgrimma nu. Dessutom säljs det ifrån Köping så jag behöver bara åka och hämta det sen. Måste hitta ett par tyglar till det också, för är man lat så är man och då orkar man inte byta tyglar mellan varje träns.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hurra för Tradera! :D



Man ska passa på när man hittar något billigt :)

2011-09-25 @ 18:36:17 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0