Söndag

Igår kväll åkte jag ut till stallet med sambons bil. Svängde förbi City Gross och köpte linfröolja från deras hästavdelning, 2,5 liter för 159kr. Det tycker jag är ett väldigt bra pris.

Jag och Frida skulle rida tillsammans och vi bestämde oss för att prova en ny stig i skogen och hoppades på att komma ut på andra sidan så man kan komma lite längre. Men det var ett stort kalhygge mitt i som inte riktigt gick att rida över eller runt utan att veta vart man ska gå. Serstök höll på att fastna en gång så då vände vi om. Tog lite trav och tölt på vägen innan vi slutade. Vi ska försöka lista ut ett sätt att ta sig igenom skogen och ut på andra sidan, men det är lättast om man går istället för att sitta på hästen.

Helen hade köpt Hesta Mix och Irish Mash från St Hippolyt så Guffi fick smaka lite Mashgröt, han såg lite fundersam ut men slukade allt gladeligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0