Avbeställt och beställt

Jag började tycka att det tog lite tid för halsbandet till Guffi att komma, det mot insekter, så jag har faktiskt avbeställt det. Känns som att insekterna snart har dött och då är det lika bra att vänta till våran istället med att prova. Visst måste han ha eksemtäcke och hela köret ett långt tag till, men nu fick det bli så här. Därför avbeställde jag också sweet iron bettet, så ett sånt ska jag köpa någon annanstans istället.
 
Eftersom jag avbeställde och ändå ville ha lite paket så har jag beställt en lila fluffig mysig munktröja. Kan behöva lite nya stallkläder och den här såg för mysig ut så den ville jag ha. Det blev också en ny nackrem, men jag vet inte vilken färg för det stod inte så det blir en rolig överraskning, men för 63kr kan man ju chansa... Ska jag ha ett till bett behövs ett till träns, helst med silverspännen så det matchar mina fina lila tyglar, men vi får som sagt se vad det blev.
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Den passar dig!

2012-08-17 @ 20:38:43 / URL: http://Www.spjulia.blogg.se
Postat av: Jossan

Sv: haha! Det verkar som om du har en riktigt smart häst! ;)
Wow du verkar ju vara riktig expert på det här med exem! ;) använder du något i manen på honom? Isf vad? :) min har börjat klia sig så jag tänker att nu får det vara men nästa sommar så ska jag ha i något i den.

2012-08-18 @ 00:44:56 / URL: http://semtegensis.blogg.se
Postat av: Jossan

Sv: jaha! Nr jag fattade inte vad det var för någonting ;) okej!ska kanske kika på det då :) jag har tidigare använt horosol med det måste man droppa typ varannan till var tredje dag med det är däremot inte kladdigt ;) får se hur jag gör :)
Tror jag ska slänga på min häst ett flug täcke när det är som värst nästa sommar också :)

2012-08-18 @ 12:25:04 / URL: http://semtegensis.blogg.se
Postat av: Alexandra

Så mysig tröja! vart hittade du den? :)

2012-08-19 @ 13:26:16 / URL: http://barefootangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0