Måndag

Jag kommer verkligen ha en otroligt tråkig måndag. Jag måste skriva klart den sista uppgiften till Marknadsföringskursen och helst börja läsa klart de sista kapitlerna i boken. Tentan är på lördag och då är det ju bra om jag läst klart boken. Har bara 3 kapitel kvar som tur är. Men jag har verkligen ingen inspiration till den här uppgiften. Den är ganska rolig egentligen för man får utveckla sin egen affärsidé, men idag kändes inte som rätt dag. Typiskt att man ska skjuta upp saker hela tiden. Dessutom är sambon i Dalarna så jag kommer verkligen ha tråkigt hela dagen! Någon som vill bli min kompis?

Guffi får fortsätta vila, börjar få lite dåligt samvete, men snart är vi nog igång som vanligt igen...hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

You and me both, jag har också skolarbete jag måste färdigställa idag.



SV: Det kan bara bli bättre, känns det som :p

2012-01-09 @ 11:54:33 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0