Onsdag

Jag har fått veta att några har lite problem med designen, så jag ska se vad jag kan göra åt det hela, men just nu har jag inte tid.

Det blev en tur till stallet mitt på dagen, och det tog en evighet att cykla idag! Var riktigt seg i hela kroppen. Guffi och de andra stod vid grinden så det gick fort att hämta honom. Vi blev en uteritt idag, första på några veckor. Han har ju varit lite hispig efter nyår men idag kändes det som att det kunde gå. Han var lite stel och blåste upp sig i början, men annars gick det bra. Tölten var först bara skit, stel häst, ryttare som blir irriterad på den stela hästen ger ingen bra tölt. Men efter en busgalopp och trav och bakdelsvändningar gick den galant. Resten blev mest bus. Det var en mysig tur, lagom jobbig för oss båda tror jag.

Jag hade med mig kameran så det kommer lite bilder sedan, men nu måste jag duscha och fortsätta plugga.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv; Har lite grejer från ullmax och är helt klart prisvärt. Jag skulle vilja klara att rida utan overall till -10grader, då är ullmaxs merionull lite för tunn:(

2012-01-25 @ 20:55:52 / URL: http://svippostina.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: jag har heller aldrig varit med om att de kollar men jag tror nog inte att någon vågar chansa direkt. Känns rätt svårt att lyckas få sålt den nu också :(

2012-01-26 @ 12:21:03 / URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0