Ingen flytt idag

Nähä, det blev inte som planerat. Hela familjen hade tydligen blivit ordentligt sjuka så vi fick ställa in och tar det en annan dag istället, möjligtvis nästa lördag. På ett sätt känns det skönt för då behöver jag inte känna pressen på att åka ut till honom nästa vecka när jag kanske egentligen måste plugga inför tentan. Men samtidigt lite tråkigt att behöva vänta. Han får alltså lite vila nästa vecka, bara umgås med kompisarna det sista och ha det skönt. Precis som Guffi vill...

Jag var ute igår på kvällen. Det blåste så hemskt mycket hela dagen så jag kände inte för att blåsa bort med cykeln, så jag väntade till sambon kom hem så jag kunde låna bilen. För en gångs skull var det massa folk där, brukar ju vara själv på dagarna. Det var lektioner och hästar utifrån kom för kurs igen med Johann. Hämtade Guffi och borstade och myste lite, packade också ner alla saker så det skulle vara klart. När jag kom hem sedan fick jag reda på att de var sjuka så vi fick ställa in det hela. Pratade med A, hon blev glad att jag erbjöd mig att fotografera och släppa in ekipage på banan under tävlingar, så vi kommer nog träffas igen ändå. Frostros ägare var där och red lektion så jag var tvungen att titta en stund på den. Det var roligt att se henne rida Frostros, det har jag faktiskt inte gjort tidigare så de är nog på rätt väg iallafall. När jag skulle åka hem sa jag hejdå till Es dotter som såg lite ledsen ut för att vi ska flytta, men A sa att vi nog träffas igen på någon tävling. Sötare unge får man nog leta efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0