Ridbilder från i lördags

Mamma hann ta många bilder, men de mesta blev inte så bra. Mest på grund av mig och Guffi. Såg inte alls så bra ut som det kändes faktiskt. Han ser framtung ut i galoppen, och kör bara upp huvudet i tölten. Men mamma tyckte att han utvecklats mycket sen senaste, och massor sen i början, så något har ju hänt iallafall sedan vi flyttade. I skritten och traven såg det lika bra ut som det gick. Han har kommit på att om han sänker sig själv och jobbar med ryggen så bråkar jag inte med honom. Fast jag vill att han ska böja sig lite mer, så lite bråk blev det ändå. Men det är skönt att han äntligen fattat lång låg och nästan gör det själv, iallafall i paddocken. Men det var en trevligt pass och jag var riktigt nöjd med honom efteråt. Varmt och skönt var det, mamma ville inte alls åka hem till snön efter den dagen. Bilderna kan också se lite konstiga ut för det är inte lätt att försöka redigera dom på den här skitdatorn...



Söt Puffis!











Kommentarer
Postat av: Evelina

Jättefina bilder!



sv: ja, det var verkligen hemskt det där med den lille killen, blev så verkligt när man träffade någon så nära som mormor till killen =(



ja, sen är det inte kul att han svettas så mycket, det är ju fölpäls på honom som är som ull, skitäckligt när det bli blött, det måste sticka som fanken under den där skruden. Tänk att ha en blöt yllekofta på sig. haha

2012-03-05 @ 21:01:52 / URL: http://saintinhell.blogg.se/
Postat av: Linda

Åååh Guffi Muffi det är så roligt att se bilder på er, fortsätt med det, tjata på någon att fota er.



Jag tycker det ser ut som om din lilla islandskille skulle passa lite för western ;)



Sv: Jag hoppas det är hackamoret. Ne hon har bara haft den känslan antar jag, med alla besvär kring munnen på Fifa o.s.v så hon trodde kanske att ett bettlöst skulle funka bättre.

2012-03-05 @ 21:29:55 / URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0