Nya skor

Nu har jag och sambon kommit hem igen och jag sitter med mina nya skor på. Lika bra att gå in dom innan söndag så jag inte står där med skavsår. Har haft ganska så ont i fötterna efter att jag jobbat så mamma ville ge mig ett par nya ordentliga skor. Tack mamma! Även om jag har väldigt många skor så har jag faktiskt inga som ger bra stöd och med ordentlig sula, förutom vinterskor men det blir ju fasligt varmt nu. Så det fick bli ett par svartlila (såklart) fina skor. Han i butiken skrattade nästan åt mina gamla skor, och ja, dom faller nog isär snart, men dom är sköna när man inte måste stå i flera timmar. Kanske är dags att börja använda några av mina andra par lite oftare också?

Kommentarer
Postat av: Julia

Alltid bra med nya skor



Och jag skrev medvetet ut hennes namn ;)

2012-06-01 @ 21:08:15 / URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snällt av din mamma, det är otroligt viktigt med rejäla arbetsskor!



SV: Jo, jag måste göra fint med text och allt ;)

2012-06-01 @ 23:33:09 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0