Vilken vecka

 
Veckan har än så länge mest bestått av jobb och dagens lilla tur till stallet. Müsli löper och skriker hela nätterna, så även efter många timmar i sängen är man trött. Igår hade vi även besök av elekriker som dragit om lite sladdar och uttag. Stökade ner gjorde dom så sambon fick städa. Man förstår att de inte kan dammsuga, men att lämna små sladdstumpar överallt och inte sätta tillbaka trälist/kanten i köket efter att ha fixar bakom den kan man få klaga lite på. Müsli låg tydligen under täcket och gömde sig hela dagen, rädd för folk som hon är. Imorse ringde jag veterinären, så nästa vecka blir det ett besök där. Frågan är hur fegisen ska klara av det... Jag hoppas det blir lugnare i helgen och man kan få sova ostört och slipper allt jävla regn. Men just regnet verkar omöjligt. Snart har jag nya gummistövlar iallafall, födelsedagspresent från sambon.

Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

sv; Ja, den är jättebra! Dock är min i strl XL fast jag eg ska ha M (förutom ärmarna som är så hääääär korta då) så den är supermysig, men ful.. har en stor "puckel" på ryggen av det, eh...

Alltså. SÅ. Trött på lera och blääääää :(

2012-10-17 @ 23:07:22 / URL: http://www.meistaraverk.blogg.se
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

sv; Hade ju ett likadant förut, och det flisade sig inte, så jag hoppas jag har samma tur med det här :) Dock lyckades jag glömma det på trappen en tid, så sen vart det helförstört av massa rost... Iiiinte rostfritt alltså ;)

2012-10-18 @ 23:15:44 / URL: http://www.meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0