Hemma igen

Nu är vi hemma efter ledigheten. Har varit skönt med mat, godis, sol och roligheter. Vi var på Boda Borg igår med sambons familj som födelsedagspresent till hans lillebror. Det är riktigt mycket snö kvar hos mamma, det var skönt att komma tillbaka hit där den verkligen smällt under tiden.
 
Müsli fick prova att vara ute i koppel, men hon är rätt mesig och ville bara gå in. Först fick hon dessutom panik inne när hon satt fast men mig efter och hon trasslade in sig i allt.
 
Åskar ville så klart inte vara med på bild, sån har han alltid varit, min fina svarta pantar.
 
Min systers katt Vilgot vet iallafall hur man går i koppel och chillar i solen.
 
Och blixten vet hur man gör framför kameran, den stiliga gamla mannen.

Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Fina bilder! Och ja, Blixten visste verkligen hur man gör... Våra katter är mer som Åskar, så jag tycker det är riktigt tråkigt att fota dem, haha :)

Svar: Tack! Ja, det blir lätt tråkigt när de inte vill. Jag ville ju ha någon fin sista bild på honom, men nja, får väl nöja mig med det jag fick och gamla bilder.
guffiframidfelli.blogg.se

2013-04-02 @ 23:32:07 / URL: http://meistaraverk.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mysiga missebilder :) det där med koppeltrassel och fega katter känner jag igen ;)

2013-04-03 @ 18:46:37 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Fast den till vänster gillar jag iaf, snygg "böj på halsen", kollar ut över sina ägor liksom :)

Svar: Ja jo, den blev bra, men det brukar se ut så, så ville ha något porträtt. Men nu är han borta...
guffiframidfelli.blogg.se

2013-04-04 @ 13:57:12 / URL: http://meistaraverk.blogg.se/
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Usch, är så tråkigt :(

Svar: Ja, man får tänka att det nog var bäst så :( Veterinären tyckte det var otroligt att han klarat sig så pass länge ändå och dessutom lyckades ta en domherre i söndags!
guffiframidfelli.blogg.se

2013-04-04 @ 19:38:40 / URL: http://meistaraverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0