Måndagsaktiviteter

Nu är tvätten och deklarationen kvar. Har haft lite ont i magen över deklarationen eftersom det är första gången med mitt företag, men det gick nog rätt bra. Bara jag gjorde rätt... Jag har också bokat in en ridlektion på lördag. Det var ett tag sedan nu så det ska blir roligt. Katten har haft damp hela förmiddagen. Vaknade i natt av att hon hade vält palmen på golvet i vardagsrummet så hon underhöll sig själv med att jaga blad och kasta sig igenom hela lägenheten. Nu har hon äntligen somnat.
 
Jag och Frida ska till stallet sen. Blev inget i helgen för sambons syster har varit här, väldigt synd när det var så himla fint väder igår. Så idag är ridsuget på topp, hoppas det är det hos Guffi också.

Galenpannan som liten plutt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, ibland är det mindre härligt att ha katt ;)

SV: Ja, jag har inte varit bortskämd med paddock på de senaste ställena jag stått, så nu känns det verkligen lyxigt!

Svar: Ibland går dom en verkligen på nerverna, fast för det mesta är hon bara mysig :)
guffiframidfelli.blogg.se

2013-04-22 @ 21:12:33 / URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: zuzanna

Haha , katter alltså ;) Jätte fin bild , kram !

Svar: Tack :) Ibland kan de verkligen hitta på tok.
guffiframidfelli.blogg.se

2013-04-24 @ 13:14:57 / URL: http://nattstad.se/isponnyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0