Storm och flyttkaos

Här händer det inte så mycket som kanske är intressant att skriva om. Vi börjar få lite ordning i nya lägenheten, men det är fortfarande kaos i lägenheten och igår tittade jag på en lösdrift åt Guffi. Ska titta på några till innan jag bestämmer mig tror jag.
 
Resan till Danmark var rolig, fast jag hamnade mitt i stormen. Jag hade en jäkla tur i torsdags och kom nog precis med de sista tågen som gick i tid. Sen satt vi ute på Fyn där min pappa och bror på. Alla broar var stängda och färjor instängda. Tydligen var Johnny Logan fast i Odense, ni vet han med 80tals hiten Hold me now? Som jag sa, jag har inte särskilt mycket intressant att skriva haha.
 
Jag har hunnit med att träffa och fika med min goda vän Linnea. Vi hittade en väldigt god outlet i Birsta, nämligen Delicato Outlet! Dit kommer vi åka många kommer kan jag säga. Ikväll ska jag äta julbord på Ikea med sambons mamma och syskon. Sambon har åkt till Östersund för jobb så jag får umgås med dom själv.
 
Det känns iallafall bra här i lägenheten och att ha släkt och vänner nära igen, men jag saknar Guffi! Helen ringde i måndags och sa att hon och Frida saknade mig, men inte Guffi för han fick hö på golvet och annat gott av henne. Det kommer bli väldigt tråkigt att behöva flytta honom sen, men jag kan ju inte pendla till Västerås direkt. Synd att det här landet är så himla avlångt.
 
Min rätt fina utsikt mot Södra Berget från vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag förstår att du saknar Guffi, men snart har du honom hos dig igen :) skönt att ha familjen nära. Hoppas någon av stallplatserna faller dig i smaken så det blir bra.
Tur att du hann med sista tåget, det var verkligen kaos i torsdags kväll!

Svar: Det är en hel vecka kvar tills jag ska åka ner till honom! :( Men jag ska få se lite häst igen på söndag när jag ska titta på en till lösdrift och sen på luciashow på ridstadion och på måndag ska jag nog rida med mamma :) Jag har tur som har släkt både i Köpenhamn och lite närmare mot pappa om jag nu hade fastnat någonstans, men det var skönt att komma fram när jag skulle :)
guffiframidfelli.blogg.se

2013-12-11 @ 21:54:34 / URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0