Bilägare

Jag har äntligen köpt en helt egen bil! En röd liten plutt men helt perfekt för mig. Bara jag tar mig från A till B är jag nöjd.

Jag hade en "egen" bil ett tag när vi flyttade till Arboga. Sambons gamla bil när han fick sin företagsbil, men den dog ju i december förra året. Sedan dess jag ju fått cykla, åka buss, tigga skjuts och allt det där för att ta mig någonstans, och framför allt till stallet. Men nu ni, nu blir det bilkörande för hela slanten! Precis, tills bensinpengarna tar slut...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis! Vad skönt:)

Sv: Dom modernare jackorna i "prasselmaterial" har någonslags andas funktion. Att jag vill ha galon är för att jag vill vara torr även på hästtävlingar när man är ute i 10 timmar i regn ibland då tycker jag att det bara varit såna av galon som faktiskt orkat hålla det emot hela tiden. Sen vill jag vara ljudlös;)

2013-01-15 @ 20:39:37 / URL: http://svippostina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0