Bus, sura miner och promenad

Idag blev det lite fotografering i hagen innan vi tog in hästarna. Hade tänkt åka ut själv för dom andra skulle egentligen till Stockholm, men de kom aldrig iväg, så jag fick sällskap. Vi var och såg Hobbit sent igår kväll så alla var lite trötta och sega idag. Guffi var sur, inte på mig för han var väldigt snäll och gosig, men jag tror de andra två retat upp honom så han gick runt och surade. Efteråt tog vi en promenad i skogen och på åkern, då kändes Guffi mycket gladare fick gå lösa och lunka på i sitt egna tempo.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååh, en till guling! Jag bara älskar gulbruna hästar, det är en så himla läcker färg! Fast Guffi är ju givetvis sötast av dem :)

Gott nytt år i efterskott!

2013-01-04 @ 21:35:18 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Mikaela

Vad fina dom är:)

2013-01-04 @ 22:00:34 / URL: http://svippostina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0