En ledig onsdag

Min sambo har åkt till Tyskland med sitt jobb och jag är ledig i två dagar. Att cykla till stallet kändes inte så lockande så jag har latat mig hemma och småstädat lite, julen försvann iallafall. Konstigt att det kan bli så tråkigt att vara hemma när man vet att ingen kommer hem till en senare, för annars brukar jag inte ha så tråkigt. Jag och Helen ska åka ut till hästarna lite senare ikväll.
 
Jag har suttit och pillat med en ny header nu en stund och blev rätt nöjd. Nu hade jag tänkt övergå till att klippa ihop en liten film om mina och Guffis lite mer än 3 år tillsammans, blandat med lite bilder eftersom jag inte filmade något den första tiden. Vi får väl se när jag blir klar med den och jag hoppas ni tycker att det är en rolig idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0