Söndag

Även idag blev det en promenad i skogen. Trött och lite frusen efter en dags jobb kändes det skönt. Rätt kallt har det varit idag, våren försvann igen. Guffi var pigg och glad och i skogen fanns det lite gräs att mumsa på. De andra stängde av hagen idag också, så nu får de bara gå i själva skogsdelen så det kan växa upp lite gräs. Guffi var så himla söt. Vi knöt fast lite plastpåsar och band där öppningen har varit så de ska inse att de inte kan gå där. Så när de gick fram stod han och det såg ut som att han blåste medvetet på ena plastpåsen så den rörde på sig, flera gånger. Undrar vad han tänkte...
 
Nu bakar jag tigerkaka så Guffi blir glad. Imorgon kommer Alexandra hit och hälsar på, självklart vill hon ut till stallet så vi får se vad vi ska hitta på där. FIka blir det iallafall! Jag ska också lämna in eksemtäckena för tvätt, behövs verkligen nu innan de ska på igen, så hon ska få hjälpa mig med att hitta dit. Gpsen på mobilen brukar fastna efter 100meter så det slutar med att jag kör vilse om jag inte studerat en karta innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0