Trav och galopp i snö

Idag hade jag och Karin bestämt att vi skulle rida i paddocken, hon ville ha sällskap för då går det bättre för henne. Guffi går det bäst med när vi är själva men det är bra träning för oss. Jag måste träna på att stänga ute vad andra gör och bara kunna fokusera på oss. Det blev lite snurrigt för jag hade ingen riktig plan och vi pratade en del undertiden. Märkte ganska snabbt att det var en travdag, så vi höll oss till det. Det gick rätt bra, lite orolig med huvudet var han men vissa stunder fick vi till en härlig bärig trav. Bad Karin att filma oss på slutet, men då blev han så klart ännu mer orolig med huvudet. Men ni ska få se filmen ändå, om ni är snälla.
 
Sen blev jag så sugen på att galoppera i snö så vi gick ut på åkern brevid paddocken och racade runt lite. Jag tror vi blev lika barnsligt glada båda två.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0