Sol!

Idag sken solen för första gången på evigheter kändes det som! Och den värmde faktiskt också. Fast det hade ju inte behövde bli plusgrader, men man kan väl inte få allt. Jag passade iallafall på att fotografera Guffi och hans nya kompisar. Har känt ett riktigt sug efter att få fotografera, men vädret har varit så tråkigt.
 
Jag och Guffi tog oss en liten promenad idag. Mellan hagarna kan man gå rakt upp i skogen och det är rätt brant uppför så jag tänkte vi provar och ser om Guffi hostar. Inte en enda hostning kom idag, antingen var det inte tillräckligt jobbigt eller så var det inget mer med den hostan. Först ville han inte riktigt gå upp i skogen, men när vi kommit en bit följde han snällt med. När jag sen blev helt slut vände vi och då skulle han så klart i gå ner igen. Typsikt Guffi, tur han är så jäkla söt när han har sina konstpauser som jag kallar det för. Sen började han äta snö när vi kom ut till hagarna igen. Vi såg nog rätt roliga ut. Guffi stod lös och åt snö och jag stod och solade en stund.
 
Tröttputte stod och solade
 
Iza och Morgonstjarna
 
Ör och Nina
 
Saga
 
Soldan och Spes som inte ville vara med och gömde sig i höbalen
 
Piff och Puff?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fina alla hästarna är! Håller tummarna för att det inte var något mer med hostan :)

Svar: Ja, de var fotovänliga hästar nästan allihopa :) Jag hoppas verkligen det, man blir så nojig när det är något med dom :(
guffiframidfelli.blogg.se

2014-02-04 @ 08:24:09 / URL: http://angelchanelle.blogg.se
Postat av: Jenny

Herregud vilken talang du har alltså! Superfina bilder :)

Svar: Tack så mycket :) Det är bara roligt när andra gillar min bilder :)
guffiframidfelli.blogg.se

2014-02-04 @ 19:04:31 / URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: svea-karin

åh, vackra Saga! :)

Jätte fina kort!

Svar: Tack :)
guffiframidfelli.blogg.se

2014-02-17 @ 13:42:04 / URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0