Vinterproblem och sytrassel

Idag skulle jag inte ha åkt till stallet. Jag skulle ha lyssnat till känslan jag hade när jag vaknade. Det blötsnöade i natt så min bil har hatat mig hela dagen för att han behövde ut och rulla. Tömkörde Guffi en kort sväng. Han fegade ur när en hund skällde på oss, en människa klev ur en bil för att hämta posten och när plogen kom på flera meters avstånd. Men människorna på 3 meters avstånd som skottade var inte alls farliga. Min fot kom iklämm mellan Guffis otroligt mjuka broddar (not) och den hårda isen under snön. Dessutom var det halt efter plogen så jag trodde jag skulle glida in i rumpan på Guffi. Nä, det där glömmer vi!

Resten av dagen har jag spenderat med min syster. Ni som följer mig på instagram såg igår att jag höll på och sy. Min symaskin tyckte inte den behövde anstränga sig en fredagskväll så jag gav upp tillslut. Idag fick jag låna min systers mycket bättre symaskin så jag blev klar med mitt syprojekt. Vad det blev får ni se imorgon men det är något till Guffi iallafall.




Stallkatten provsatt även Guffis blöta rygg idag.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ser ut som ett fleecetäcke;)

Svar: Nästan rätt :)
guffiframidfelli.blogg.se

2014-02-02 @ 10:27:04 / URL: http://svippostina.blogg.se
Postat av: Jenny

Usch, vilken dålig dag, tur att inte alla dagar är sådana i alla fall!

2014-02-04 @ 19:11:53 / URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Julia

Vad heter du på insta? Hittar inte.

Svar: Fridaochguffi :)
guffiframidfelli.blogg.se

2014-02-15 @ 09:20:21 / URL: http://Www.spjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0