Abstinens!

Åh, vad det inte går som jag vill nu! Sambons bil är för tung för att dra de flesta transporter jag kan hitta och hyra. Mammas bil är det fel på bromsarna så den måste lagas innan vi kan köra någon transport. Så jag får vänta två veckor till innan jag får hämta min häst! Det har gått helt okej fram till nu, nu slog hästabstinensen till med full styrka! Tiden går säkert fort som den alltid verkar göra, men vad tusan ska jag göra nästa vecka när sambon jobbar hela dagarna? Man blir ju deprimerad av att inte ha någon häst att kunna åka till när man vill!
 
Han verkar iallafall ha klarat nyårsafton ganska bra. Han ville inte gå in i stallet igår, det brukar ju vara ett tecken på att något inte är helt som det ska. Men det är ju svårt att veta när jag inte är där och kan se honom.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge! :( Trist att det ska kärva så där, håll ut bara, snart vänder det!

Svar: Fast det är också skönt att inte behöva åka till någon häst i detta usla väder, men samtidigt blir jag så rastlös att jag inte vet var jag ska ta vägen ibland :p
guffiframidfelli.blogg.se

2014-01-05 @ 21:12:57 / URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Mikaela

Vad tråkigt men vilken tur att du vet att han har det så bra:)
Lider verkligen med dig var borta från mina två i fyra dagar.. Det var alldeles för länge;)

Svar: Ja, det är skönt att jag har männsikor jag kan lita på där nere :)Haha, 4 dagar är ju ingenting! :)
guffiframidfelli.blogg.se

2014-01-07 @ 23:18:56 / URL: http://svippistina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0