Utmanad

Jag blev utmanad av Yrsa för ett tag sen så jag tänkte ta och svara nu.

1. Vad skulle du vilja heta om du skulle byta namn?
Jag tror inte jag vill byta namn, mitt namn är väl inte det finaste men jag känner mig som en Frida. Jag har redan bytt efternamn en gång, från Mattsson som min pappa heter till Bennerman som min mamma heter. Jag känner mig mer som en Bennerman!

2. Vilket land/stad har varit ditt bästa resmål?
Jag reser väldigt sällan, har bara varit i Danmark och Olso de senaste åren. Danmark är alltid roligt för där får jag hälsa på släkten och min stora lillebror, men det känns inte riktigt som en resa. Så det får bli Thailand när jag var 9 år och förälskade mig i elefanter. Våran balkong på hotellet låg precis brevid elefanterna, det luktade inte så gott men det var roligt att titta på dom för en 9årig jag.

3. Vilken är din favorit tv-serie och film?
Jericho, Criminal Minds, Game of Thrones, Under the dome och Grey Anatomy. Filmer är det annorlunda med men jag har sett Eternal sunshine of the spotless mind alldeles för många gånger, sen gillar jag också Hobbitfilmerna.

4. Vilket är ditt favoritplagg?
Mjukisbyxor och min lila fleecetröja.

5. Vad skulle du välja, skogen eller parken?
Skogen! Det behövs ingen förklaring.

6. Vilken årstid föredrar du?
Jag gillar vintern, men då ska det vara riktig vinter som det är just nu. Jag gillar också våren, när allt har torkat upp och vaknat till liv, innan det blir för varmt.

7. Vilket är ditt favoritdjur?
Förutom hästar så är det katter och elefanter.

8. Om du skulle vara ett djur, vilket djur skulle det vara?
Då skulle jag vilja vara en katt. Man kan sova hela dagarna och göra nästan precis som man vill. Tänk att ha tålamodet att sitta och stirra ut genom fönstret hur länge som helst. Och jag skulle vilja bo hemma hos Jenny och alla hennes katter!

9. Vilka är dina 3 bästa egenskaper?
Det är så svårt att beskriva sig själv, men det får bli tålmodig, lugn och omtänksam.

10. Choklad- eller vaniljglass?
Vaniljglass. Jag gillar choklad, men bara just chokladglass går inte.

11. Vad vill du uppnå för mål detta året?
Jag skulle vilja få ett jobb först och främst.

Jag utmanar: Jenny, Carro och Mikaela
Med samma frågor!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skulle du vara en katt skulle du väldigt gärna få bo hos oss! :D

Svar: Åh, vad bra! :) Haha
guffiframidfelli.blogg.se

2014-01-27 @ 09:51:46 / URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Mikaela

Nu äntligen har jag svarat;)

2014-01-31 @ 12:25:30 / URL: http://svippostina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0