Det går bra nu...

Eller inte. I måndags när jag och mamma var ute i hagen och letade efter Guffis halsband trampade jag snett på en sten och vrickade foten, antagligen har jag stukat den. Så här sitter jag med foten lindad på en kartong på jobbet och fryser om tårna. Guffi får alltså vila lite till. Kanske kan komma igång med lite markarbete till helgen eftersom vädret blivit lite svalare. Men det förutsätter att jag kan röra mig någolunda normalt igen.

Han har den senaste veckan blivit behandlad med hydrokortison igen, det var på väg att blossa upp igen så lika bra att behandla. En dusch måste han få igen någon dag också, han blir kladdig så fort av kortisonen. Precis bakom öronen har han kliat av mycket man, blir lite deprimerad av att se det. Känns inte som att det här är någon bra eksemsäsong för Guffi.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men fy vad ont! En på jobbet stukade sig illa och foten blev som en fotboll. Det tog typ 3v innan hon kunde köra bil:(

Svar: Tur nog kunde jag köra bil idag, men det beror väl på hur man stukar den antar jag. Men nu är den blå och fin..
guffiframidfelli.blogg.se

2014-07-30 @ 18:43:28 / URL: http://svippostina.blogg.se
Postat av: Jenny

AJ! :( krya på dig!
Och hoppas Guffi kliar sig mindre framöver. Katla kliar sig också en hel del, dock mest svansen.

Svar: Nu är foten blå och fin…Jag hoppas det ger med sig, täckena har han förstört några gånger nu igen, man bli så less :(
guffiframidfelli.blogg.se

2014-07-30 @ 20:01:33 / URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Men ajjö :(

Svar: Ja, det gör lite ont :(
guffiframidfelli.blogg.se

2014-07-30 @ 22:51:29 / URL: http://meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0