Höstiga hästar

Jag har nu lyckats ta mig ut till Guffi två gånger. I fredag tittade jag bara till honom och mutade med lite mat och idag blev det en lång borstning, han fick äta gräs under tiden och sen var vi en liten stund i paddocken. Jag har ingen ork, men min röst har iallafall kommit tillbaka efter att den tog semester i fredags. Gissa hur enkelt det är att förklara för 8-12 åringar hur de ska göra när man knappt kan prata? Vi hade det väldigt mysigt idag iallafall och eftersom solen för en gångs skull lyste passade jag på att krypa runt men kameran i hagen. Guffi stod och sov så han var inte så rolig, men lilla Stjarni och Iza i en annan hage ville gärna inspektera mig.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fina bilder!

Svar: Tack :)
guffiframidfelli.blogg.se

2014-10-19 @ 21:21:58 / URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Fia - hippologstudent

Fina bilder :D

Svar: Tack :)
guffiframidfelli.blogg.se

2014-10-19 @ 22:55:10 / URL: http://meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0