De tre musketörerna

I lördags när jag kom till stallet stod Guffi, Hugur och Frej ganska tätt tillsammans, de såg ut som tre bästa kompisar. Tre musketörer. Hugur och Guffi leker ofta i hagen, stegrar och biter på varandra. Hugur har blodiga sår och båda två har kala fläckar. Inte så himla stiligt, men jag är glad att de rör på sig och har roligt i hagen. Frej är lite utanför, håller sig för sig själv och tjurar över maten. Så när de stod där alla tre tillsammans såg de så söta ut, så jag tog några bilder på dom.
 
 
När jag var ute med kamera senast stod de och smågnabbades lite. Saken är den att de lekar aldrig när jag ser dom, förutom lite småretas, men alla andra får se det roligare och säger att de kan hålla på hur länge som helst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0