Typiskt

Det är så typiskt att man ska bli sjuk när man har sett fram emot en helg med fint väder och ridning i snön. Äntligen få galoppera i djupsnön. Jo tjena! Jag har legat hemma i soffan sedan fredagskväll och tyckt synd om min onda hals. Kändes som halsfluss och igår var det inget som hjälpte, varker värktabletter, halstabletter, te eller glass. Men idag känns halsen bättre, även om jag är väldigt hes fortfarande och undvikar att prata med mig själv. Det är inte så svårt. Det är besvärligare när man han ett jobb där min röst verkligen behövs. Prova prata i telefon en hel dag utan röst så förstår ni. Det börjar verkligen krypa i mig, jag klarar inte av att sitta stilla så här länge! Jag vill rida!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy vad trist, förkylningar kommer minsann alltid olämpligt. Hoppas du har tillfrisknat nu och får en härlig helg!

Svar: Härlig helg har jag haft även om jag fortfarande är förkyld :)
guffiframidfelli.blogg.se

2016-01-29 @ 20:15:18 / URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0