Lunchkoma

Jag hur precis ätit upp min lunch, och den blev nog lite för nära frukosten så nu har jag hamnat i lunchkoma tror jag. Jag har spenderat förmiddagen med att först lyssna och sedan titta på Musikhjälpen och pluggat. Jag vaknade till de fina tonerna av Motoboys Ride my wild heart, så jag vaknade helt klart på rätt sida idag. Nu ska jag andas en litet stund så jag kan röra mig igen och ge mig iväg till Granngården för att köpa en gängtapp och vidare till stallet. Jag har sån hemsk träningsvärk i armar och hela vägen ut i fingrarna sedan i tisdags. Så jag börjar med att rida, kanske blir en lugn uteritt om det inte är så isigt där ute. Sedan hoppas jag att E kan hjälpa mig med broddarna.

Hoppas Guffi är så här snäll och söt idag...

Kommentarer
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Just nu har vi uppe en tävling om en jacka från schockemöhle. Är du sugen och inte har anmält dig, gör då det här! http://asslatjejerna.blogg.se/2011/december/december-tavling.html#comment

2011-12-15 @ 15:41:14 / URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0