Någon som vill köpa?

Jag hämtade ut schabraket jag vann i julklappsutlottningen hos Stockholmsjenna idag. Det var det blåa med röd kant. Inte riktigt min stil och dessutom såg det för litet ut för tjockisGuffi. Nä, han är inte tjock, bara mycket omkrets. Så nu undrar jag om det är någon som skulle vara intresserad av att köpa det av mig.

Det är alltså det blåa på bilden. Storlek Ponny Allround. Jag skulle kunna tänka mig 225kr för det, frakt inräktnat. Kostar 299kr hos Charlies, utan frakt. Om någon uppe i Sundsvall eller längs vägen dit upp, Västerås-Gävle osv är intresserad så åker vi upp dagen innan julafton. Kan även få det transporterat mot Örebro-Karlstad och möjligtvis Dalarna. Om ingen är intresserad lägger jag ut det på Tradera om någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0