Rain drops keep...

En återkommande rubrik här insåg jag...men jag vill verkligen inte cykla i spöregn idag! Jag invigde dammsugaren istället och väntar på bättre tider. Den fungerar ypperligt! Den dugar katthår från soffan lite dåligt, men vad har man annars avhårare till? Ni vet sån där roller man tar bort hår på kläderna med. Mattorna behöver man verkligen inte ha full fräs på, då åker halva in i dammsugaren kändes det som om man inte höll emot. Jag ger den iallafall toppbetyg och från och med nu kommer ni nog slippa mitt tjat om dammsugare och kriget mot den gamla.

Nu hoppas jag på lite bättre väder på eftermiddagen eller att mina sambo är extra snäll när han kommer hem...men det verkar otroligt efter som jag fick låna bilen igår.

Guffi är väl ungefär så har torr...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv; Haha ja men eller hur:P Lite töligt bara att behöva sitta i flera timmar och vänta på att det ska gå att logga in igen. Nu funkar det dock men det tar ju en hel evighet det här dokumenthanteringsystemet. Så jag tycker folk ska uppdatera sina bloggar ofta;) Så jag har något att göra i pauserna:P



Nej ingen snö kvar längre:( Regnade bort redan igår eftermiddag.

2012-01-02 @ 15:04:30 / URL: http://svippostina.blogg.se/
Postat av: Jenny

En bra dammsugare är verkligen guld värd! Jag är inte riktigt nöjd med vår nuvarande tyvärr, så jag får nog önska mig en i julklapp av tomten kommande jul.

2012-01-02 @ 17:40:44 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Man kan ju undra om det kommer att bli någon vinter överhuvudtaget. Helt bedrövligt är det ju!

Vi blev lovade snö i söndags men det kom då inte. Ska bli kallt på fredag så får hoppas på snö då.



Sv: Gekås är verkligen ett bra ställe! Säg gärna till om och när ni ska åka ;)

2012-01-02 @ 22:12:00 / URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Ja men visst, det är sunt bloggande det!



Jasså trodde ni skulle flytta tillbaka igen, hmm. Ja att jobba som fotograf vore kul faktiskt! Men svårt att leva på det. En vän till mig fotade sjukt fina bilder, äckligt fina, hua.. men det höll liksom inte.



Men vi får hoppas att du lyckas! Man skall följa sina drömmar!

2012-01-02 @ 22:26:34 / URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0