Vaccin mot sommareksem

Ja! Jag hoppas verkligen de kan komma fram till att det verkligen fungerar. Skulle vara så skönt om Guffi kunde slippa denna sommarplåga han dras med varje år. Han blir bättre och bättre för varje år, men jag tror aldrig han kommer slippa det helt. Även om han är fin i man och svans så påverkas han på andra sätt. Han blir ju tillexempel så himla trött när det är varmt ute på sommaren och hur mycket medel osv jag sprayar på honom så älskar alla insekter honom. Men jag hoppas att de tar fram ett vaccin de kan ge genom sprutor, för att stå med det där grötbettet i 4-5timmar lät ju lite jobbigt hästen.
 
Här kan ni läsa artikeln.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hoppas verkligen det här är början på en smärre revolution, vad underbart det hade varit om de lyckades ta fram ett fungerande vaccin!

2013-12-16 @ 19:58:32 / URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: Mia

Åh! Det vore väl helt fantastiskt om dom kunde hitta något som kan få många hästar att må bättre under sommarhalvåret!

Svar: Det skulle verkligen vara det :)
guffiframidfelli.blogg.se

2014-01-15 @ 17:25:01 / URL: http://miaragnarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0