GAH! på pixbox

Alltså, jag har försökt få till det är med bildlänken till Pixbox i menyn till höger, men antingen ser jag den inte eller så nu är det någon annans bilder! Det är ju iaf en häst, men inte min Guffipuffi. Jag har mailat och klagat så jag kan få det som jag vill någon gång.

Jag har gjort två nya album med bilder på Guffi ikväll. Ett med samlade bilder från 2011, dock bara från april och framåt just nu, och ett med bilder från kursen med Anna Olovsdotter i april. Resten av bilderna från 2011 kommer när jag orkade koppla in hårddisken i datorn, den står ju så himla långt borta...


Ladda upp, spara och dela dina bilder gratis!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad underligt :S Hoppas du får det fixat!



SV: Det är ett väldigt fint namn och det passar henne, som är en väldigt fin häst :) Hade inte heller träffat på någon som hetat Daladis innan henne, så det verkar inte alltför vanligt.



Sitter huvan fortfarande på honom?

2011-07-16 @ 10:53:53 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0