Bilder på Guffi

Ni kanske inte vet det men jag har ett konto på Picassa där jag lägger upp massa bilder på Guffi. Det är väldigt enkelt, jag kan lägga upp de bilder jag tagit med mobilen direkt från den och sedan spara dom på datorn för att kunna lägga upp dom är på bloggen. Då slipper jag leta efter en sladd, men det är bara en bonus för oss lata personer. Och det är en del bilder tagna med en riktig kamera också. Varje år har sitt album och ett för en kurs jag red för ett år sedan för Anna Olovsdotter. De första bilderna är från 2009...oj, är det verkligen så länge sedan jag började rida Guffi?

 




Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad smart med en sån funktion! Det skulle jag också behöva, jag är extremt lat :p Fina Guffi!

2012-04-21 @ 13:48:05 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0