Fantasisk lektion idag

Åh, vad bra det gick idag! Synd bara att töltens magiska stunder inte fastnade på bild, men jag vet iaf hur bra det gick. Tölten har aldrig varit så bra som idag! Frida tyckte han var så mycket mjukare och tillfreds än sist, underbara häst. Tror polletten trillade ner för både häst och ryttare. Eftersom mamma är här, hon agerade fotograf, har jag inte tid att berätta allt nu. Så det kommer nog imorgon med lite bilder.
 
Imorgon ska vi nog åka till Bro och besöka det nyöppnade Börjes där, det ska bli roligt!
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad roligt med nya bilder och att det funkar så bra med Frida:)

2012-11-24 @ 17:47:43 / URL: http://svippostina.blogg.se
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Ska bli kul att se bilderna! :)

sv; Ja, mycket går i svart här också.. som tur är! Dock är ju jackan blå, men ja, allt passar ju till svart ;) Sen kommer ju min svart-grå-vit-spräckliga halsduk in i bilden då, hrm... haha

Lera är en så oupskattad detalj, jag menar, den gör så mycket för helheten! Folk borde verkligen få upp ögonen mer för det!

2012-11-25 @ 00:09:54 / URL: http://www.meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0