Hjälp

Just nu känner jag mig nästan helt oinspirerad till någon sorts träning, igår var vi bara ute och gick med hästarna. Idag ska vi åka ut lite tidigare så det inte blir mörkt iallafall, men någon plan har jag inte. Jag behöver hjälp av någon tränare, vet inte alls vad jag ska göra eller hur jag ska fortsätta. Visst fungerar det mesta när jag väl sitter på hästen, men man blir lite nere när det blir som i söndags, även om det inte hände något. Samtidigt som det kändes jäkligt dåligt att bockningen nog var på väg så var det underbart att känna att vi kom förbi den. Men jag vill slippa oroa mig för att dom kan komma! Lite hjälp skulle vara väldigt bra just nu.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag känner igen det där. Det är verkligen frustrerande när man inte vet hur man ska göra för att komma vidare.
Har du kollat om det finns någon bra tränare i närheten?

Sv: Ja, jag hoppas också jag blir frisk snart.
Tack, det vore trevligt med lite hästlukt!

Förresten, vår kräftskiva.. Det blir nog ingen kräftskiva mer om inte ni väldigt gärna vill? Vi kan äta annan mat istället :)
Men blir inte denna helgen då jag fortfarande är sjuk. Får se nästa om det fortfarande passar för er?

2012-09-19 @ 16:45:56 / URL: http://barefootangel.blogg.se
Postat av: Jossan

Sv: jag hoppas också det. Han är bättre nu och vi ska få ta hem honom imorgon, så nu är han bra igen. :)

2012-09-19 @ 21:26:48 / URL: http://semtegensis.blogg.se
Postat av: Mikaela

Vad tråkigt det är när man saknar inspiration. Har du hittat någon tränare som verkar bra? Vilken lokalklubb hör man till föresten där du bor? Duggur eller Hrimfaxi?

2012-09-20 @ 20:40:49 / URL: http://svippostina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0