Dagens äventyr

Idag blev det en lugn dag i stallet. Guffi kändes lite trött och hängig, beror väl på vaccinationen hoppas jag. Jag kom ut lite tidigare än de andra så jag tog med mig kameran ut i hagen och satte mig på en sten. Guffi var riktigt mysig och jag fick en del mulpussar och imma på glasögonen.

Jag fick hjälp med bilen också, sånna otroligt snälla människor jag fått turen att träffa genom att ha Guffi hos dom. Så nu hoppas jag problemen är lösta.

Jag och Frida tog en promenad bort till paddocken på andra sidan vägen för att kolla underlaget. Massa is där också tyvärr. Men grusvägen dit var rätt bra. Vi pratade en del med hon som äger gården och blev skällda på av tre hundar, några barn sprang omkring osv men hästarna höll sig lugna. De blir ju lite isolerade så det är bra med lite stoj och liv. Serstök ville inte alls gå hem, men Guffi var som sagt hängig och vill varken gå dit eller hem. Hoppas han är piggare imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina bilder! Mulpussbilderna gillar jag.

Svar: Tack :) Jag med, synd bara att det blev så mycket jag och lite Guffi, bättre med tvärtom :)
guffiframidfelli.blogg.se

2013-02-02 @ 21:38:11 / URL: http://ecosmart.blogg.se
Postat av: Mikaela

Dimma verkade också lite hängig efter sitt vaccin, ändå tog vi det lugnt.

Svar: Han fick någon ny sort så han kanske reagerade lite annorlunda på det, men han var piggare igår iaf :)
guffiframidfelli.blogg.se

2013-02-03 @ 12:23:27 / URL: http://svippostina.blogg.se
Postat av: Julia

Jätte fina bilder! :)
Sv: Det var ett fint schabrack också, skulle gärna ha ett lila men kan inte använda schabrack eller sånt under sadeln :/ Men tack ändå :)

Svar: Tack! :)
Okej :)
guffiframidfelli.blogg.se

2013-02-03 @ 17:01:26 / URL: http://semtegensis.blogg.se
Postat av: rebecca

Härliga bilder :D

Svar: Tack tack! :)
guffiframidfelli.blogg.se

2013-02-04 @ 13:33:05 / URL: http://rebmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0