!@#€%!!!!!!

Jag behöver bara avreagera mig lite! Är så jäkla trött den här veckan eftersom jag i måndags började på min utbildning på mitt nya jobb. Mycket nytt att lära sig och man måste vara trevlig hela dagarna, men det är roligt och gå bra. Det jag just nu är arg på är faktiskt Guffi. Helt jävla omöjlig är han med sina eksemtäcke! Ett efter ett förstör han dom! Det hänger hit och dit när folk kommer ut i hagen och eftersom jag nu börjat jobba orkar jag inte åka ut varje kväll och hålla på! All ledig tid vill jag heller inte lägga på att laga täcken. AAAAHHHH! Nä, jag får väl sätta mig och sy nu då på det täcket han hade förstört i förrgår. Min snälla stallägare fixade iallafall så jag slapp åka ut då. Igår kväll fick han ett nytt och ikväll var det trasigt eftersom jag så klart inte vill åka ut. Men en annan i stallet skulle byta täcke åt mig. Tur det är så snälla människor i stallet!
 
Just nu hatar jag eksemtäcken!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy fasen alltså, det är verkligen en pärs att laga eksemtäcken stup i kvarten. Lider med dig!

Svar: Man blir så less när de bara går sönder hela tiden.
guffiframidfelli.blogg.se

2014-06-06 @ 20:00:58 / URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0