Torsdag

Idag kunde jag inte rida igen, förkylningen kom tillbaka och jag vill inte förvärra den eftersom jag ska jobba hela helgen. Jag är så himla sugen på att rida, speciellt rida för någon som kan hjälpa mig. Det känns lite som att jag och Guffi sitter fast på samma ställe och har gjort det ett tag. Även om det går bra för oss så känns det inte som att vi kommer vidare utan lite hjälp.

Iställe har jag julpyntat lite hemma och pluggat. Var ute nu på eftermiddagen och kollade så Guffi hade skorna kvar och dom satt. Det har blåst ordentligt idag igen, så det kanske är bra att låta bli att rida. Vi får ta tag i ridningen förhoppningsvis nästa vecka igen.

Här kommer lite bilder på mitt julpyntande.


Jag har aldrig gjort en julkrans förut, men jag tyckte dom där fula små garndomherrarna passade riktigt bra. Och granriset som blev över gick hamna i en vas.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad mysigt med julpyssel! Och granris doftar ju så gott, jag är lite ledsen över att inte kunna ha det inne själv, men sambon är allergisk :(



SV: Ja, och fin är han ;)



Vad tråkigt att förkylningen kom tillbaka, nu får du ta det lugnt i helgen så den går över.



Här ska inte testramlas någonting, jag brukar försöka klamra mig fast vid blotta livet :p Jag har bara åkt av Rósa två gånger hittills ta i trä och det tycker jag är duktigt gjort ;)



Ja, det borde ju vara så men bloggplatsen visar inte mailadressera för den som får kommentarerna, av någon anledning...

2011-12-01 @ 20:01:45 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Du får ta och krya på dig!

Jag känner igen din känsla med att inte komma någon vart, jag har känt den många gånger med Rák. Jag längtar så till jag och hon ska börja träna för någon, det är så roligt och nyttigt :)

Så fint du pyntat och jag tycker inte alls att domherrarna är så fula. Väldigt fint med granris i en vas så där också!

2011-12-01 @ 20:18:02 / URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Ann

Du är inte bara duktig på att fota, du är pysslig också! :)

Vad fint!

2011-12-02 @ 15:58:50 / URL: http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0