Torsdag

Har precis kommit hem nu och har haft en väldigt avslappnad dag i stallet. Orkade egentligen inte göra något, så vi tog bara en tur på 35min i skogen. Red där vi brukar rida när vi rider hans favoritstig, men aldrig ut på grusvägen. Det blev mer mentalträning än fysiskt. Vi gick på några stigar vi inte gått på tidigare, vända och gick tillbaka på ställen man kan fortsätta på för att komma tillbaka till stallet osv, han är väldigt bra på att envisas med att inte vända. När vi kom tillbaka till stallet smörjde jag in honom medans han åt och han stod och njöt. Det har nog kliat lite så han tyckte det var väldigt skönt när jag smörjde in ordentligt.

När jag släppte ut honom i hagen gick jag och letade huvan som han så klart tagit av sig, men jag hittade den inte. Jag hittade bara Geislis som är likadan fast blå, så jag hoppas någon annan hittar den i helgen. Jag ska jobba så jag hinner inte alls åka till stallet. Guffi får helt enkelt lite mer sommarvila, han är ganska trött nu så det mår han bara bra av.

Strax kommer det fler bilder från löshoppningen och lite annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://photobyella.se/2011/july/vinnare-ny-omgang.html#comment



Gash vad fin blogg du har! Klick apå länken ovan och anmäl dig till dagens blogg, skulle vara awsum :)



kram

2011-07-07 @ 16:59:06
Postat av: Nikolaijasmine

Sehr schon, gut gemacht

2011-10-26 @ 12:09:19 / URL: http://nikolaijasmine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0