Trött som en mört

Jag tänkte att jag skulle åka till min söta häst idag, men jag orkade verkligen inte. Kom hem kvart över 11 i går och stupade i sängen direkt. Har jobbat hela helgen i för många timmar, men det har också varit roligt. Så trött var man. Missade tandläkartiden imorsen, men fick en ny tid imorgon.

Varken mamma eller någon annan har hittat Guffis flugmask i helgen, så jag orkade iaf bli upphämtad av mamma och åka på Hööks för att köpa en ny, suck. Tur den är billig. Funderar på om jag ska färga den i typ knallrosa så den syns när han tappar den. Haha! Tror ni han blir glad då? Det tror inte jag. Måste dessutom fixa mer Bio-skin snart, dyrt och lång tid innan man får hem det.

Nej, nu ska jag sluta klaga och ta mig ur soffan och gå ner i källaren och tvätta. Katten verkar lika trött som jag, men hon har kört ett hårt lekpass hela förmiddagen när jag sov så.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den där jäkla flughuvan alltså! Installera en sändare i den? ;)

2011-07-12 @ 13:50:12 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0